14 november 2011

Måndag

Efter det långa telefonsamtalet med min själsfrände igår kändes det inte så jobbigt att vakna upp denna måndag och veta att man inte har något planerat.
Solen skiner och det kan säkert vara det som får höstdepressionen att försvinna för en stund också. Idag ska jag ta mig en lång promenad och fylla upp med D-vitaminer i kroppen.
Vad har jag för fler planer denna veckan?
Jo, jag ska träffa Felicia någon dag, och försöka få Johanna att få tid med mig också. Ska träffa kantor Maj på fredag och sjunga lite, och på fredag kväll kommer äntligen oskar. I helgen ska vi bada tunna, och det ska bli riktigt härligt.

Ska försöka ta mig till Karlshamn en sväng också, bara för att strosa runt, jag vet inte varför, men av någon anledning har jag alltid varit väldigt förtjust i Karlshamn och alltid velat bo där hela mitt fortsatta liv. Kanske är det just havet som lockar mig. Att slippa känna sig instängd och kunna ta en promenad längs vattnet och känna vinden i håret och verkligen kunna andas? Det är anledningen till varför jag inte trivts fullt ut i Kristianstad. Jag har inte hittat en plats där jag bara kan slappna av och andas ut. Jag behöver havet.

Om det är någon som vill träffas denna veckan så är det bara att höra av sig, jag ses jättegärna.

Inga kommentarer: