4 november 2011

Back on track

Tjollahopp!
Jag är tillbaka i min lägenhet, och jaa, det känns himla bra faktiskt. Varför får jag inga svar från jobben i Kristianstad?

Men!
Jag har fått svar från Ronneby brunn, och ska troligen jobba extra där nu November och December! skoj!
Ska även skicka in en videointervju till O´learys, kommer kännas jätteknäppt! - men! mina tusen brev verkar ge tillbaka lite nu, och det känns underbart!

Igår åkte jag då till Kristianstad igen, och så träffade jag Johanna, skönt att prata av sig lite. Resten av kvällen satt jag bara framför tv:n och njöt av att vara ensam en stund. Jag har ju knappt varit helt ensam sen jag kom hem från Strömstad. - det är galet.

Nu är jag vaken denna dimmiga fredag, ska göra mig iordning och dra mig in till stan och träffa Faster Ingegerd och Hampus för en Lunch. Sen kommer oskar med tåget, så ska vi göra oss färdiga inför kvällen bravader! DET ÄR HALLOWEENFEST PÅ GÅNG! höhö.

Ha det bra!

Inga kommentarer: