9 oktober 2011

söndag hela veckan

Jag borde kanske känna att det är meningslöst att skriva här, eftersom det ändå inte är någon som läser, men jag gör faktiskt inte det, jag är ingen Kissie, ingen Kenza, så jag behöver inte ha 100 000 unika läsare varje dag, för min mening med bloggen är inte till för att stimulera andra, utan till för att stimulera mig.

Det är nyttigt att skriva lite varje dag, i mitt fall har det blivit en gång i veckan numera. konstigt, när jag gick i skolan, bloggade jag varje dag. nu när jag bara sitter hemma och låter timmarna gå och har hur många timmar som helst att skriva, blir jag tyst.

Jag är hemma i blekinge igen.
Ogge och jag har varit sambos i en veckas tid, och det gick faktiskt riktigt bra! jag blir så glad! härligt att få känna på hur vardagslivet tillsammans kan vara. Inte alls skrämmande.

Som sagt, jag är hemma i Blekinge igen och kommer troligen vara det ett tag, med undantag vissa dagar såklart.
Mamma ska opereras på onsdag, och sen ska jag finnas till som en hjälpreda. det känns skönt att kunna finnas till hands.

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen på möte. jag tycker det är skönt att gå dit.

Övrigt mår jag bra, men jag har ätit påtok för mycket hemmagjort grönsaksoppa. gu så god den blev! Pösshej!

Inga kommentarer: