30 september 2011

Tillbaka i lägis

Nu har äntligen mitt pick och pack förflyttat sig till lägenheten i Kristianstad. Jag är också här, såklart. Twixie också. Livet känns bra.
Jag har rensat ut en massa onödigt skit hela dagen, fasat över att missa idol, köpt en pizza och blivit lycklig över att live-sändningen på tv4 play fungerade.

Hmm!
Jag håller på att dööö, imorgon ska jag till Ullared, och jag är så jävla taggad! så bli svinkul! Åka dit med johanna dessutom som jag inte träffat sedan studenten!
Kommer bli kanon!
Kanske dessutom blir lite partaj på kvällen och det är jag också sjuuukt taggad för!
Yoho!
Nej jag är en glad själ och så kommer oskar på söndag dessutom. då ska vi testa att bo ihop i en vecka. Hoppas det går smärtfritt. höhö! kommer bli super!


och sist men inte minst, måste jag bara säga, HEJA ROBIN OCH AMANDA!!!!

Inga kommentarer: