20 september 2011

I väntan på min man

Här sitter jag på ogges rum och väntar mer eller mindre mest på att han ska komma hem från jobbet.
Jag har insett en sak. När jag får tråkigt, vill jag att det ska ske en förändring, och denna förändring brukar alltid ha med mitt utseende att göra. Jag färgar håret 80 % av fallen, och gör jag inte det, slänger jag kläder, sminkar mig extremt eller klipper en ny frisyr.
Idag var det en av de 80 %. Jag fick helt enkelt för mig att färga håret och så blev det. Tyckte först att resultatet blev katastrof och drog en tung suck. Sen efter att ha undersökt håret från alla vinkar, började jag faktiskt gilla det.
Japp, håret som egentligen skulle bli pärlblont, blev extremt askigt och går nästan i en silvrig nyans. och jaa, jag gillar det, iaf så mycket att jag kan leva med det ett tag.

Men nu är jag återigen rastlös, och funderar på vad jag kan hitta på nu. Alltid lika rastlös..


haha.. Nu låter jag ju alldeles töntig, eftersom på bilden syns inte det silvriga alls. ser ju ut precis som vanligt ;)

Aja!
Igår hängde jag och oskar i stan och låtsades att vi var blivande föräldrar.
Hittade en nalle för 10 000 :-

Och en snygg kille som jag fick med mig hem.

Inga kommentarer: