26 augusti 2011

återigen hemkommen direkt från jobbet. Jag har jobbat ofantligt mycket nu den senaste tiden, och känns det inte värt nu, så vet jag att jag kommer känna lättnad över att jag jobbade så mycket som jag gjorde när det är dags för löning. Man vet aldrig när man finner sig ett jobb igen!
Jag är iaf väldigt hoppfull över om vad som väntas skall och guuu vilken lättnad över att få åka hem om 6 dagar. Jag kommer va genomlycklig när jag hoppas in i mammas bil och ger mig av, hemåt!

Under dessa dagarna som gått har vi haft väldigt mycket att göra på jobbet, och framförallt väldigt mycket roligt!
I Fredags hade vi det stora evenemanget för Ernst and Young, som jag redan nämnt i mitt tidigare inlägg. I måndags hade vi en japansk afton för Bring, på 480 personer. Under denna kväll bar vi kimonos och Geisha-sminkade ansikten! Den kvällen var helt magisk och halledaah vilket liveband dom hade ordnat!
Resturangen har varje kväll varit full av hungriga konferens-män och kvinnor som antingen är trevligast i världen, eller riktiga skitstövlar som bara beter sig uncool. ( YEEAAAH!)
Idag var det en konferens på 168 personer som alla ville ha hamburgare samtidigt. det var galet! Gick super det också och jag bara måste säga det, vilket gäng vi är eller!?

Imorgon ska jag, Frida och Rebecca flytta ner till hyddan över helgen och jag lär ju avlida.. åååh... jag är inte ens lite sugen på det...
Sen blir det jobb på kvällen, liksom kvällen där på och vise versa!

På torsdag kommer mamma och guuu som jag har längtat!
Jag hinner aldrig ta några bilder eftersom jag jobbar mest, men jag lovar att det ska bli ändring på detta jobb-bloggandet så fort jag kommer hem igen!

Inga kommentarer: