21 juli 2011

Torsdagseftermiddag

Av någon anledning har mitt bloggintresse sjunkit till noll. Anledningen vet jag inte riktigt. Men fast att jag vet att det är många hemma som läser och verkligen vill veta hur jag har det här uppe, har jag inte riktigt lust att skriva.

Jag gör det hela i punktform för att få med allt jag har att berätta, utan att skriva en hel novell.

- Jag har fått Munsår, igen! (andra gången på 2 veckor)
- Idag är jag ledig och har legat i solen hela dagen
- En vit onepiece var inte ett genomtänkt köp, den är skitig jämt!
- Jag planerar att jobba ihjäl mig denna månaden och hela augusti
- På söndag kommer Mamma och jag längtar nästan ihjäl mig
- Jag har bytt skrivbordsunderlägg till en bild på Twixie, för henne saknar jag också så grymt mycket!
- Det är tråkigt och va blond när ögonbrynen inte syns när man blir solbränd. man ser så konstig ut då..
- Vi har undersökningar på jobbet där gäster skriver om sin upplevelse på hotellet, då en gäst hade nämnt mig! ( Madde ska skriva ut det till mig så jag ska få läsa det själv, lägger kanske upp det, how knows!)
- Oskar skickade precis ett sms att hugo var hos honom i Kiosken! spännande!
- nu blev jag grymt sugen på cola.
- Anna och jag har fortfarande inte haft vår systermys-dag.. !

Nu ska jag äta, för jag är hungrig. pusshej

Inga kommentarer: