24 juni 2011

Fredagmorgon

Idag är det midsommarafton (jag tänkte stava det såhär: missommarafton?)och jag fick precis ett samtal från Madde att jag kan vara ledig idag om jag vill, och jaaa, det vill jag så nu är jag ledig och väntar på att oskar ska komma hem från jobbet, han började för 6 min sedan.

Idag ska jag vara husmor, jag ska städa, tvätta och fixa runt här i hyddan.
Ska ta antingen en promenad eller en cykeltur till stan och handla massa mat och träffa storasyster innan hon börjar jobba.
Är Liseberg öppet idag? hade varit himla kul att åka dit faktiskt. Nåväl!

Vad hände igår? joo, jag jobbade och det gick så lysande bra! härligthärligt! Vi fick nya arbetströjor också! DOM ÄR RANDIGA! Happyface på mig! hihi!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder för så busig är jag. Detta kommer antagligen ta minst en timme att utföra, men idag är jag ledig så jag har tid för det!





Inga kommentarer: