6 april 2011

Onsdagskväll

Ikväll är jag uttråkad, som saatan!
Försöker att lätta på stämmningen lite, genom att lyssna på Miss li:s nya skiva, den är guld!

Idag har jag först haft en sånglektion, känns som en månad sen sist, och jaa, när jag räknar på mina fingrar, så är fyra fingrar höjda - en månad.
Vi hade en väldigt effektiv lektion, hann med massor! nu är uppspelslåtarna fixade!

arbetsmiljö-lektionen var lika meningslös som vanligt.. herregud..

På Psykologin skrev Filip och jag vår redovisning till vår lösning på ett fall, super!
Sen åt jag mat, det smakade Ravioli, och oskar, du kan kanske förstå att jag mådde lite illa efter det?

Föreläsning om missbruk, den var super! äntligen någon som är engagerade!

Stod och frös lite ute i blåsten med Cornelia, sen kom Mimmi och hämtade upp mig!
Vi åkte på äventyr och numera äger jag arbetsbyxor, arbets-skor, mer smink, samt en göttig parfym!

Nu gott folk, har jag försökt plugga, men jag har insett att det inte är min grej längre, jag är för inne på att det snart är påsklov så jag ska få provjobba lite!


Inga kommentarer: