9 april 2011

Lördagsmorgon

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, om man säger så.
Jag bestämde mig för att åka till lund och besöka min man. Efter att ha stått ute i Hässleholm i full storm i en timme, var det kanske en självklarhet att känseln i fingrarna försvunnit. Jag var djupt irriterad, och det blev inte bättre när en bitter tant klämde ihjäl ( nästan faktiskt!) Twixie för att hon ville på bussen så fort som möjligt. Hatar sånt.
Min tanke var att jag snabbt och lätt skulle komma till Oskar, men resan tog tre timmar ( det brukar ta 50 min).
Nåväl, jag fick uppleva Eslöv för första gången i mitt liv, det var inte dåligt för en fredag.

Idag är det lördag och oskar mår bra och har åkt och jobbat..
Lite deppigt är det minsann, men jag ska inte sitta hemma idag inte!
Mimmi, jag och Rebecca ska åka till Malmö och chilla, modella lite och sen får vi se vart vi hamnar.
Ikväll kanske jag får fribiljett till Håkan Hellström på Mejjan.

Inga kommentarer: