28 januari 2011

Återigen på resande fot

Jag är framme i Blekinges huvudstad - Karlskrona.
Här är det kallare, men ack så vackert.


Igår var vi på opera med klassen, och det var helt klart en upplevelse!
Jag skulle nog kunna säga att jag kan se mig själv sitta i framtiden och titta på ännu fler. Men jag behöver nog mogna liiite till först.
När jag blir stor ska jag också bli en surtant som ger mördarblickar till ungdomar bara för att dom andas, det gillar jag!

Miranda och jag är suuupersnabba på att springa och köpa kinamat, och dessutom äta upp den. Detta hann vi göra innan de andra ens hade fått sin mat. Yeeah.

Idag höll jag tal, och det gick ju som förväntat, SUPER!
haha..

Dessutom skedde det en bilolycka i Olofström när jag stod och väntade på bussen.. Men det gick bra tror jag.

Nu i helgen ska jag hålla mig här och inspireras av den fina dialekten, goda maten och härligt sällskap.

Puss allihopa, förlåt för att bloggen ser ut som den gör, jag ska ta tag i det när jag får tid!

Inga kommentarer: