20 december 2010

Samma sak varje år

Kände direkt när jag vaknade i morse att något inte stod rätt till.
Halsen värkte och kroppen var tung.
Efter en varm dusch kändes det lite bättre, men när jag gick till bussen kom värken i kroppen tillbaka igen.
Genrep på teatern, gick bra, och vi fick de reaktionerna vi ville ha! haha, ska bli kul på avslutningen imorgon! hoppas på många glada men förvånade ansikten!
Åt på Subway tillsammans med Mimmi & Miranda, och sen fick jag rusa till M-huset för att förberedda det sista till radiosändningen.
Det var först när Jack började räkna ner från 10 som vi la ner pennan och var redo för sändning, galet!
Men, våra 30 minuter gick fort som bara den, och nu är jag ändå mer säker på att Media och framförallt Radio är något jag vill syssla med i framtiden!

Som två glada barn som precis fått godis, gick Jakob och jag tillbaka till Teatern där genrepet var i full gång, vi missade precis vårt genomdrag, men det gör inte så mycket, det sitter ju trotsallt!

Mirrepirre och jag tog bussen hem, och här sitter jag, men te i handen och känner att snart dör jag!
Feeeber...

Jag förstår inte varför jag alltid får feber runt jul, varje år!
Förrförra året hade jag 40 graders feber och satt i soffan hos mormor på julaftons kväll och svamlade om de mest konstiga sakerna..
förra året kändes kroppen precis såhär, värk överallt och tungt huvud..
Jag blir så trött..
det var vääldigt längesen jag var fullt frisk på julafton, och detta året verkar ju bli något liknande. blöblöblö!

Nu ska jag bädda ner mig och knapra tabletter för att må bra nog imorgon för avslutning och fetefest hos AnnaPanna!


Julaftonsmorgon 2009

Inga kommentarer: