16 december 2010

Hejhopp

idag känns det som om jag bara sprungit runt som en galning precis hela tiden!
kl 09.30 intervjuade jag och jacob Anders, sen sprang vi till M-huset och klippte lite.
Mat som var julbord, vilket är det värsta jag vet... fyyy vad jag verkligen inte gillar julmat.

Sen hade jag Ljudteknik, först hade vi 1,5 timme med seriös lektion, vi rabblade mest en massa ord och namn som är bra att veta som ljudtekniker.
Sen hade Jack ett litet samtal med oss, gav oss lite hopp i vardagen.
Jack håller nämligen även på med Hypnoterapi och är väldigt duktig på det han gör!
en timmes pepptalk med honom alltså, och det känner verkligen bra!

Hängde en halvtimme i radiostudion och lattjade mest med oscar och david, och sen sprang jag bort till Mats, lämnade hans dator och berättade att jag hade massor av nya idéer till projektarbetet, det glädje honom, tur det.

Sprang bort till Bokbinderiet och pratade lite mer detaljerat över hur boken skulle se ut och hur mycket allt skulle kosta osv.
nästintill halva priset och ÄNTLIGEN en vänlig kvinna att jobba med!

Jag är glad, för nu har jag äntligen inspiration igen, jag gillar det!

Men, jag är inne på min tredje dag med huvudvärk, och det är verkligen iten okej.
Emil och evelina skulle ha kommit hit ikväll, men jag har verkligen ingen ork och det känns som om jag fått 500 stekpannor i pannan.. fyy säger jag!


Jag säger godnatt nu, jag menar, klockan är ju ändå 18.49

Inga kommentarer: