10 september 2010

träningsvärk på spännande ställen

Dagen blev inte så rutten som jag trodde den skulle bli.
Efter att jag trotsallt bestämt mig för att gå upp från sängen, rullade faktiskt allt på ganska lätt. Men det var tungt i början!

Nåväl, på Nutida konstlektionen gjorde vi installationer med leksaker vi hade med oss.
Det var spännande och kul. hehe.

Sen hade vi svenska, hade politisk debatt, och jag var Moder.. ( Jag minns inte hur ordet fortsatte sen, men det betyder iaf att jag leder själva debatten ).
Blev glad att det blev så, eftersom jag hade glömt att läsa på det vi skulle, men jag lyckades ju prata en hel del ändå, just för att jag var denna moder....sak..

Matmat, och som olivia påpekat, vi har verkligen haft potatisvecka denna veckan!
Potatis i alla dess former.
var lite som när pappa hade planterad Squeash ( haha, hur stavas detta egentligen? ) och det blev så många plantor att vi gjorde alla tänkbara saker av detta.
Soppa, saft, marmelad, grytor OSV jäättelänge!

När vi spelat 10 rundor av neger & president, så gick vi in till stan och letade presenter till Johanna Levin & Rebecca.
Gick super och lyckades faktiskt hitta allt vi skulle!
Däremot har jag inte hittat någon present till challe ännu, men jag får gå på jakt igen på måndag eller tisdag!

Nu är jag iaf hemma i lägenheten och har städat överallt, i varenda liten vrå.
Jag har dessutom hittat min lilla Cupecake-berlock som varit på vift i några dagar.

Snart, eller jaa. om någon timme kommer Oskar hit, och då ska vi väl förbereda oss mentalt över helgens äventyr!

Kom precis på att jag saknar syster en hel del. Hoppas hon har det bra!

Och jaa, rubriken. Kände ingenting av träningsvärken när jag vaknade, inte heller när jag var i skolan. Men nu, herregud som jag har ont i ryggen, framsidan av underbenet och rumpan.
Haha, afro-dans är spännande. Man får träningsvärk på spännande ställen

Min Video i förra inlägget var tydligen väldigt uppskattat. vem vet, jag kanske latjar till det snart igen, Håll ögonen öppna!

Inga kommentarer: