9 september 2010

torsdag med klös

Denna dagen har varit lika härlig som jag anade att den skulle bli.
Cyklade till skolan vid 13.00, anlände, hade en liten genomgång på Ljustekniken med Jack innan vi satte igång med producerande igen.
Det går grymt bra för mig, och det är så härligt att få lite härlig respons för någonting!
Äntligen har jag hittat något jag verkligen gillar att jobba med, något som verkligen gör mig intresserad.
6 timmar i veckan sitter jag med pro tools och nördar, och jag längtar verkligen till dessa lektionerna!

galet!

Hade Es-konsert och jaa, den satt väl där den skulle tror jag.
Det är kallt i Konserthuset.. frös om näsan.

Miranda och jag kämpade på cyklarna för att komma hem. Blåsten nuförtiden är inte nådig! kämpar man så man bajsar på sig, så kommer man, om man har tur en meter!
Halledaah.

Just det!
Oskar hörde av sig också.
Ihelgen ska vi åka till Åhusgården ( massa kärlek till denna gård) och vara lite hjälpredor på ett läger för barn med diabetes.
Ska bli spännande!
Kul att få göra en sånhär sak tillsammans med oskar.
Och dessutom hoppas jag innerligt att samma mattanter jobbar kvar på gården, för jag förväntar mig gudomlig mat!
MUMS!

Nu ska jag dra på lite extra deodorant för ikväll ska jag svettas med alla afro-dansare! hehe, jag älskar friskis & svettis!


Har man en egen lägenhet har man definitivt mycket egen tid också!

Inga kommentarer: