2 september 2010

snart är det fredagsmys!

miranda och jag cyklade till skolan.
Jag hade en underbar lektion, kan inte beskriva hur intressant och kul ljudteknik och ljudmedian är, och detta är bara början!
Jag vann frekvenstävlingen idag igen, känns gött i hjärtat. Man skulle kunna säga att jag kan mina myror.. hehe..

efter lektionen hängde Mirre och jag med David en stund som hade världens ångest inför Matten. Jag är så grymt glad och lättad över att jag klarade den!

När vi gick ut från M-huset, hade ett litet gäng samlat runt mirandas cykel, och mer eller mindre bakstavligt talat hängde på den.
Lite chockade blev dom allt när vi kom och låste upp cyklarna.

Cyklade inom netto, köpte mat till fisekissen, vindruvor och leverpastej.
väl hemma hade mitt älskade kuvert kommit med cupcakes-smyckerna från min kompis Emilia!


du är grym!

Ikväll visas inget fångarna på fortet, saaadface!
Får se vad jag hittar på istället, kanske dags för lite cartoonrally??

David och jag har dessutom kommit på att det är en hel vetenskap att lyckas pilla ut kärnorna från vindruvor. speciellt när man trodde att druvan inte skulle innehålla några..

Inga kommentarer: