2 september 2010

Runt 18.00 igår insåg jag att längtan efter Oskar var för stor, att jag helt enkelt tog mitt pick och pack och hoppade på tåget mot Lund.

Väl hemma hos oskar, slängde han sin berömda bröstmugg, eftersom den inte var så populär för familjen. Åt lite mat, och bänkade oss i tv-soffan och hejade på våra favoriter i fångarna på fortet. Oskars favoriter vann såklart, mina var skitdåliga på att tänka.

Mjaa, sen hade vi det gött, sjöng och läste från boken Barnkammaren, myspys.

Runt halv 1 stängde vi ögonen och vaknade därefter till att Bretla attackerade oss.
Som tur var kom Hans till undsättning..

Runt 9 tog vi bussen in till stan, jag hoppade på mitt tråkiga tåg, och oskar gick till skolan.
Väl hemma i lägenheten fick jag ett mysigt välkomnande av Twixie som helt klart har saknat mig. Haha, herregud så hon är kelen nu.



Inga kommentarer: