14 september 2010

Klaaaunk

Cykeln är nu återigen i min ägo, och jaa, det känns helt enkelt underbart!

Skolan idag rullade på som vanligt. Och jag älskar att spela gitarr.
Röstade i Skolvalet, och sen följde Mirre med mig till Polisen och lyssnade på en spännande man som spred sin information om ett rån. spännande. man borde kanske sitta där oftare.

stannade inte hemma länge, utan bytte bara om till behagligare kläder och gick till Maxi för att köpa ett nytt lås till cykeln, en inspirerande loggbok till projektarbetet och lite kattmat.
På Maxi har dom nya självscanningsautomater, så nu behöver man inte längre en kassör.
Ursäkta samhället, men är det inte jobb vi behöver? visst, ersätt alla arbetare med High-tech grejer. Visst var det roligt, men jag tycker faktiskt inte att det är okej.

När jag kom hem igen, lagade jag lite mat, och sen satt jag mig och började pyssla till min projektbok. Idéerna bara flödar, jag gillar det!

Nu ska jag öva på min sångläxa som jag helt glömt bort.. ojoj.
Sen ska jag slänga mig framför tv:n och gilla läget att allt har börjat ordna sig.

1 kommentar:

stina sa...

gött att allt ordnar sig!