24 september 2010

I staden där allt händer

Jag har njutit denna dagen, fullt ut.
Älskade torsdag! började kl 13.00 och vi satte direkt igång med att kötta på pro tools. Gick super! blev nästan färdig med låten, göttgött!

Direkt efter skolan åkte jag till lund, satt brevid två killar från 2:an på tåget. Dom visste precis vem jag var, men jag hade aldrig sett dom förut. spännande..

Framme i Lund träffade jag oskar, Hugo & simon. trevligt trevligt.
Oskar och jag gick därefter på jakt efter en lämplig bankautomat, sen tog vi bussen hem.

Tog det allmänt chill, gick till affären och köpte en ny tandborste till mig, för oskar råkade tappa ner mig förra i toalettstolen.. haha..
Sen blev han lissen för att jag spionerade på honom. hihi.

Så är det.

Just det, dom stängde av vattnet i lägenheten imorse, och jag drog i kranen minst 20 gånger fast att jag visste att det inte skulle komma något vatten. Det är läskigt att man har såna extrema rutiner.

Puss!

Inga kommentarer: