7 september 2010

I drömmarnas värld

Glömde lägga upp de få bilderna jag tog i helgen, men bättre sent än aldrig..


storebror, storasyster


Oggemogge

Jahaa, Här sitter jag i lägenheten och väntar mer eller mindre på att Oskar ska ringa på dörren och fråga om han får komma in.
Men jag tror inte han kommer, eller, jag är säker på att han inte kommer att komma ikväll.. Men en vis dam sa till mig för några år sedan " sluta aldrig drömma".

Ikväll ska jag först spinna i en timme, därefter cykla hem, duscha och därefter titta på Halvåtta och Idol.

Sen ska jag troligen lägga mig tidigt.
Jag får inte glömma att öva på sångläxan!

förövrigt, ni som känner att ert liv saknar gnista och spänning?
Gå till Konsthallen i Kristianstad och kolla på Nathalies utställning där. Den är verkligen.. spännande.

Tjollahopp!

Inga kommentarer: