17 september 2010

GRATTIS CHALLEBALLE!

Hade en fin dag igår.
Gick strålande på mötet med mats, nu har jag nya spännande idéer för projektarbetet!
Helt fantastiskt.
På kvällen tränade jag Afro, och joo visst blev jag trött alltid. Haha.

När jag kom hem tog jag det allmänt lugnt och började packa väskan.

Idag ska jag åka hem till Blekinge.
Ska fira Lotta, hihi.
Dessutom ska jag ha med Twixie hem, så jag får hoppas att hon inte blir sprallig i bussen.. Vi får hoppas på det bästa!

På lördag ska jag åka ner till Lund och träffa oskar. Stannar till söndag kväll.
Dessutom måste jag ha en låt färdig till måndag för då har vi redovisning på svenskan.. hm..
Det ska väl gå bra det också.
Måste dessutom hitta en fråga till seminariet på psykologin.



Hoppas ni alla får en fin helg!

Inga kommentarer: