16 september 2010

..äntligen...

.. äntligen äntligen äntligen!

Inatt gott folk, har Jenny Charlotta Karlsson, född den 12 maj 1992 lyckats sova en hel natt utan att vakna. öppnade ögonen vid 08.00 och det kändes befriande att äntligen lyckas.
Hur ska detta firas? tänkte jag när jag insåg detta spännande fenomen.
SJÄLVKLART med lite hederlig Arbetsmiljö läxa.
Det var faktiskt en bra sak för mig, för nu har ännu en sak lyfts från mina axlar, underbart.

Nu sitter jag i skolan, och jag har köpt present till Challe, ännu en sak som kan jag kryssa av på denna gigantiska lista som har förföljt mig. Men detta var bara ett rent nöje.

Änsålänge är 6 av 7 gratulationer avklarade, och imorgon är det den sista.
Challeballan, artonår! underbart! :)

Men nu ska jag traska bort till danssalen och prata allvar med Mats, sen cyklar jag hem och hittar på en fråga till Psykologin.

PösspössOch oskar, du är bäst, glöm inte det! jag tänker på dig hela tiden, och jag är så tacksam över att du är så förstående. Finns ingen som du!

Inga kommentarer: