29 augusti 2010

sista dagen i veckan

Igår blev Sarah och jag sjukt sugna på att gå ut och festa och ha det trevligt.
Men efter många sökningar på google, insåg vi att Kristianstad kanske inte är den roligaste staden att gå ut i.

Detta stoppade våra tankeflöden ett tag, men så insåg vi att en hemmakväll är aldrig fel, och vi kokade upp te och kaffe, och satt oss med kakfatet ute på balkongen och bara hade det sjukt mysigt.

Myset övergick till intensiva samtal om himmel och jord. Jag har nog inte insett så mycket saker på en och samma kväll.

runt 00.00 blev jag så trött att jag rent av trillade ner i sängen och somnade. Detta var inte så populärt för sarah, har jag läst nu på fb. haha.

Men nu är kl 10.16 och jag har varit vaken i en timme. Nu är det sarah som sover. Undra hur länge hon var vaken.

Söndag idag, imorgon är det måndag igen, och jag måste gör Psykologiläxan. Det löser sig nog.
Jag har ingen energi att gå till skolan denna veckan, har helt enkelt träffat oskar förlite. Han ger mig faktiskt den energin jag behöver för att orka gå framåt. Jag saknar det..

Nåväl, detta inlägget ska inte gå över till något deppigt nu, utan jag är bara så glad över att alla ni som är runt omkring mig och verkligen bryr er, är så himla underbara!


massa kärlek till världen denna ljuva söndag.

Inga kommentarer: