28 augusti 2010

kärlek

Igår åkte sarah och jag till Malmö.
Kan inte säga mycket annat än onödigt utlagda pengar. Nåväl.
runt 22.00 fick vi nog, så oskar, som vi träffade planerat på tåget, ringde pappa Hans och vi blev hämtade.
Körde inom McDonalds och köpte mat, guldvärt!
Kom hem till oskar, hade en liten snabb huse-syn för sarah, och sen startade vi en film som jag såg 10 minuter på innan jag lyckades somna i soffan.

Efter filmen somnade sarah som en stock och pratade i sömnen. Det var spännande, för jag har aldrig hört någon prata i sömnen förut, utan bara hört att jag själv gör det ibland.
I väntan på mer spännande uttalanden av sarah, låg oskar och jag och pratade om livet till halv 5.

Tog en fantasiskt härlig dusch i morse. MUMS!

Runt 2 åkte sarah och jag hem till kristianstad igen och lagade tacos, och därefter somnade vi lugnt i sängen.

hur det blir ikväll, det vet vi inte riktigt.

Jag vill ge dig mitt liv

Inga kommentarer: