9 augusti 2010

Fin helg i Göteborg

Har helt tappat lusten för bloggen dessa dagar, men nu känner jag mig åter manad att skriva lite om mitt liv.

Under den gångna helgen har jag varit i Göteborg tillsammans med Oskar och hans familj.
Hälsade på hans farbror med familj och hade det verkligen supertrevligt.
Ankom och fick en jättegod middag framserverad. Alfred är Oskars söta lillkusin på 14 månader som får mig att smälta. galet hur söt en unge kan vara!
Därefter begav oskar, jag och klara oss till Liseberg där vi tillbringade 8 timmar, fulla med lek och stoj. herregud vad kul det är att åka karusell!
Sov gott den natten!

dagen därpå tillbringade vi genom att strosa runt lite på piren och sen tog vi båten in mot stan.
fikade lite och hade det fint.
Tråkigt nog fick jag ingen bild på Alfred, eftersom att han alltid sov när jag hade kameran uppe. men vem vet, jag kanske kan fjäska till mig någon av klara :)

förresten, inte okej att lura i mig att man har ca ett badkar med blod i kroppen. Det har jag trott i hela mitt liv, och nu har jag blivit idiotförklarad flera gånger angående det.
Finns massa osanna lögner som jag fått i mig från min barndom.. inte okej.. ;).

Här kommer lite bilder från helgen


Inga kommentarer: