11 juli 2010

Jobbveckan tillsammans med oskar gick bra.

vi har jobbat, badat, gått varandra på nerverna, men framförallt bara njutit av att få vara tillsammans.

Med vissa motgångar, gjorde vi ett strålande jobb, och pappsigubben verkade nöjd, och detsamma med gästerna.

Idag bestämde vi oss för att ge oss av från bubblan och gå skilda vägar, iaf för några dagar.
Väl hemma i lägenheten fann jag det underbara, Köksluckorna är på plats och jag är supernöjd.




har även fått ett brev från blodgivar-grejen, så ska boka tid snart för undersökning. Spännande!

Idag är det lika varmt som det var på kreta, och det trodde jag aldrig att jags kulle uppleva i sverige, men nu är sommaren här!
Dock sitter jag ensam i lägenheten och alla verkar ha fullt upp.. förutom jag.

Ni kanske har läst det på facebook, men jag tror jag ska bli kattägare också!
Till en kolsvart katt från fasteringegerd. fast, det är ju som tur var inte Ingegerd som producerat henne..

Jag funderar dagarna i ända på vad katten ska få heta.. det kommer nog ta ett tag..

1 kommentar:

Stina sa...

köksluckor here we come!!