14 juli 2010

14 juli

Igår tillbringade jag dagen med att öva tillsammans med (r)Nyans(r).
Det gick hur bra som helst, och vi är sjukt laddade inför spelningen i Karlskrona på Måndag.
Slutade som vanligt med att vi alla hade kebab framför oss.

Runt 4 cyklade jag hem till lägenheten och gjorde mig i ordning för kvällens äventyr.
Åkte till Olofström och tittade på nöjeskompaniet.
Anita blev lika glad som vanligt över att se mig, det gör mig så glad!

Verkligen värt att se, och får jag tid över ska jag nog se dom en gång till, men det beror ju helt på om tiden räcker till.
Therese och Stoffe var jätteduktiga!

Vid 9 åkte jag tillbaka till kristianstad, där jag träffade en glad Challe, och vi lullade runt lite innan Bolle and the company skulle spela.

Jag har insett att det finns väldigt mycket spännande istan dessa tider!

Fick skjuts hem, och så åt jag lite glass och tittade på Dexters labratorium.


Idag
ska jag åter igen till Blekinge, men med lite variation, för idag ska jag till Jämshög.
Ska självklart öva med Nyans.

Jag börjar få lite ångest över att jag suttit inne så mycket nu när solen skiner..
Får hoppas det blir mer av strand och bad efter denna spelningen.

ikväll åker jag hem ( äntligen ) till Oskar och myser!

1 kommentar:

FasterA sa...

Men Jenny, hallå!?! "Spela i Karlskrona på måndag"?? När, var hur? DET kan jag faktiskt inte missa!!! Visserligen jobbar jag men det får lösa sig! Hör av dej!