3 maj 2010

Jag tappar hakan tusen gånger om och lägger mig ilsket på golvet!

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!
min haka har trillat ner i underjorden och jag kommer låta den ligga där tills jag har insett vad som precis sas till mig.
Jag är så jävla arg, så jävla besviken, men samtidigt så himla ledsen!

varför finns det människor i vår värld som inte kan inse att kärlek är en underbar sak som man ska ta vara på och inte ska ta för givet?
Varför finns det människor som bara finns till för att såra andra?

Jag kan inte beskriva hur mycket hat jag känner just nu?
Jag kan verkligen inte förstå hur man kan göra så?
hur fan tänkte du??

åtta år är en lång tid, och du borde inte kasta bort den på ett vis som om han inte var något värd för dig? Inser du hur mycket han har offrat, hur mycket han har gjort?!

du om någon förtjänar en spade i skallen, fyfan för dig!

Inga kommentarer: