3 maj 2010

från helvetet till en ljusare tillvaro

Hela dagen har känts som en kniv mot strupen.
jag har bara velat dö, och det blev inte bättre när jag insåg att hela veckan kommer bli så sjukt tung!
Jag kommer nog avlida.. Som tur är, bor jag fortfarande kvar hos Miranda, så då ser iaf någon om jag skulle få för mig att dö.

Men dagen blev faktiskt bättre, jag lyckades få en klipptid redan imorgon, och dessutom cyklade miranda och jag till maxi efter skolan och scannade runt därinne.
Det finns inget som är så roligt som att scanna sina egna varor. anledningen till att jag velat jobba i en affär hela livet är just den att jag velat scanna varor.

Nu ikväll lagar jag och miranda kyckling-gryta alá Levin, och så tvättar vi för fulla muggar!

jag samlar vuxenpoäng som bara den, och om 9 dagar, fyller jag 18 och det är då jag behöver poängen!
Men miranda dödar mig snart, för hon tycker att jag tjatar om min födelsedag. Men jag tror att hon bara är avundsjuk, för att hon är ett Julibarn..
NU SKA VI KÖPA HÖNSBULJONG SOM VI GLÖMDE KÖPA TIDIGARE

1 kommentar:

olivia sa...

hallå scannen kom ju först under 2000-talet....