10 april 2010

Cha, cha bloggen.

Min kära pojkvän oskar ville att jag skulle lägga ännu en skrift i bloggen idag, för att han tycker det är så spännande att läsa.
så därför tänker jag göra det också, för jag sa ju tidigare att jag älskade honom.

Så, Oskar och jag åt frukost ute i solskenet, gud vad härligt.
Helt plötsligt kom det tjocka moln, så solen försvann, och då försvann jag och oskar också, men inte mer dramatiskt än att vi begav oss in igen.
Spelade lite kort innan vi bestämde oss för att göra oss iordning inför att Olli och Hugo skulle komma.
väntan blev längre än vad vi trodde, så vi tog en runda till OKQ8, och köpte grillbriketter, och oskar är gullig mot kassörskan som bara vill hjälpa honom.

Så, Olli och hugo kom, och vi började med maten, pastasallad, grillat kött och ingen sallad. Tur att Lena inte vet om det...
Vi tog vårt pix och pack och umgicks en stund med varandra efter maten med högst 10 min sällskapsspel, innan vi bestämde oss för att leka i trädgården istället.
Fotboll och Badminton stod på schemat.
Sjukt spännande och mycket roligt hade vi där i någon timme.
Sen bestämde sig Olli och hugo för att dra hem, och oskar och jag myste lite granna.
tittade på film, och hade det allmänt nice.

Men nu tycker oskar att jag har skrivit påtok för länge, och det tycker nog mina läsare också, så nu ska jag lägga av.
Godnatt där ute.

En extra kram till älskade alfons, min kissemisse som har fått urininfektion och går på medicin för tillfället, massa kärlek till dig

Inga kommentarer: