26 mars 2010

SCMU - dag 2

Hoppade på cykeln och mötte Miranda 07.40.
Framme vid skolan packade vi in oss och alla saker i släpet och bussen, och körde till konserthuset där bygget var i full gång.
Det var inte många minuter jag fick hjälpa till där innan jag var tvungen att åka tillbaka till skolan och hjälpa Tore med medley:t. Satt där i nästan två timmar, sen åkte vi tillbaka till konserthuset där gänget att i källaren och övade i källaren.
efter högst 5 minuter ropade Mats på mig, och ville höra min åsikt om väggen.
Därefter snabbt ner i källaren och öva yttligare 5 minuter och sen var det dags för mat.
Därefter cyklade jag och miranda mot teatern och hittade lite kläder och smink, och så tillbaka till konserthuset.
Dags för övning, och resten av dagen fylldes med det. det börjar ta sig, trotsallt!
Kom hem redan innan 5, och det trodde jag verkligen inte jag att jag skulle kunna göra idag. Men livet förvånar en ibland.
en annan sak som förvånar mig lite är att jag lyckades knäcka mitt matkort som låg i jackan. sjukt spännande.

Nu ska jag ligga i sängen och längta efter Oskar som jag inte får se fören onsdag, men så gärna hade velat ha i min säng just nu.

Inga kommentarer: