2 mars 2010

det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag ska skriva ett inslag till Sörens och Anders till deras nästa bok om Sune
Där ska det stå:
" Där stod Karl Sune Rudolf Andersson spritt språngande naken inne i tjejernas omklädningsrum, omringad av de stirrande tjejerna. Det var självklart att ingen missade honom, för han var ju trotsallt helt naken. "

Det var det som hände oss idag.
En kille, runt 15 stod naken i vårt omklädningsrum när vi kommer för att byta om.
Eftersom jag tänkte att denna kille var en pojkflicka eller liknande, för rumpan jag såg var verkligen ingen mans-stjärt, så reagerade jag inte utan fortsatte in. jag menar nakna rumpor har man ju sett i sina dar.
Med de andra tett bakom mig, rycks killen av panik och skriker " Uuut, gud, uut, faaan! Oj! faan, uuuuut !
Det tog ett tag för oss allihop att inse att det faktiskt var en naken kille som stod framför oss som skrek för kung och fosterland i försvar för att slippa visa sig för änu fler.

Jag kan inte säga annat, än att efter några minuters skratt, så tycker jag faktiskt synd om dig.
Jag kan tänka mig in i situationen, men lille du, det var faktiskt damernas omklädningsrum.. vad gjorde du där?




Optikern säger ju trotsallt att jag skelar..

2 kommentarer:

mirremus sa...

Gud om du finns. Låt mig då glömma denna stjärt.

stinus sa...

denna stjärt kommer för alltid att hemsöka mina drömmar.