23 mars 2010

Alltid lika spännande att prata med kusin-vitamin


Jenny Karlsson: nu tänker jag bannemig sova..
Jenny Karlsson: men först, måste jag ta en snabbtitt under sängen
Sebastian Chavez: hm..
Jenny Karlsson: man vet aldrig vad som kan döljas där
Sebastian Chavez: ehm... vad har du hittat tidigare..?
Jenny Karlsson: allt från myror till stora cirkuselefanter
Jenny Karlsson: en gång även en dansk man
Jenny Karlsson: med pölse i näsan
Sebastian Chavez: shit jag hade velat äga din säng..
Sebastian Chavez: hm.. undrar om man kan tjäna pengar på det..
Jenny Karlsson: kan man säkert
Sebastian Chavez: jag menar.. danskar som rider på elefanter. har alla sett
Sebastian Chavez: men elefanter som rider på Danskar....
Sebastian Chavez: damn...
Sebastian Chavez: KACHING!
Jenny Karlsson: MED PLÖSE I NÄSAN
Jenny Karlsson: PÖLSE*
Sebastian Chavez: KACHING KACHING!
Sebastian Chavez: hehe plöse..funny...
Jenny Karlsson: du behöverinte åka till irland heller...
Jenny Karlsson: du kan bo under min säng och tjäna pengar på min danske man
Jenny Karlsson: detta låter fel.. för oskar är dansk.. haha, jag ser han ligga under min säng, under en cirkuselefant.. med en röd pölse i näsan..
Jenny Karlsson: jag borde skriva en bok
Sebastian Chavez: HAHAHHAHAHHHHAHHAA
Sebastian Chavez: min mormor har aldrig förstått varför jag skrattar så mycket åt datorn...
Jenny Karlsson: Man måste inse datorns humor.. det kan ta ett tag
Sebastian Chavez: ett bra tag..
Jenny Karlsson: jag kommer på mig själv att döskratta ibland.. då blir det lite pinsamt..
Sebastian Chavez: det är okej..
Jenny Karlsson: för då tänker jag hur kul det måste se ut att jag ligger och skrattar..
Sebastian Chavez: hm.
Jenny Karlsson: tänk om någon hade sett mig..
Sebastian Chavez: det ser ganska skoj ut.
Jenny Karlsson: tur att dansken håller sig under sängen
Sebastian Chavez: kanske.. men är du säkert på att han blir tillfredställd under sängen?
Sebastian Chavez: jag menar.. att ha dansk kommer med ett visst ansvar..
Jenny Karlsson: Joo.. men jag kastar ner mat till honom.. och så en köttbulle lite dåå och då.
Han är en dvärg.. jag glömde säga det, så han har sjukt mycket plats
Jenny Karlsson: under elefanten
Jenny Karlsson: som också är en dvärg
Sebastian Chavez: din kreativitet förundrar mig..
Jenny Karlsson: borde jag söka hjälp?

Inga kommentarer: