27 februari 2010

kontrollen finns i kontrollen

Fredagskvällen var hur bra som helst!
En allmänt fin kväll tillsammans med tjejerna! riktigt roligt.
En massa mat, en massa gotte och framförallt, en massa snack.
En riktigt lyckad kväll helt enkelt.
runt 00.00 kom oskar med bussen och pappa hämtade upp mig och vi hämtade därefter upp oskar.
tog det allmänt lugnt när vi kom hem och startade en film.

Denna lördag har jag inte heller rätt att klaga på.
Oskar och jag blev hämtade av mamma runt 2 och så åkte vi upp till emil där det bjöds på elegant mat och efterrätt.
därefter åkte vi ner till bowlinghallen och spelade.
tyvärr var inte mormor i samma form som hon brukar, men man kan ju inte alltid vara världsbäst. Därför lyckades Emil äntligen vinna över henne och det måste känts gott i hans hjärta.
Efter denna spänningsfyllda match, åkte jag, mamma och Oskar till maxi och handlade lite smått och gott.
däefter blev vi skjutsade hem till pappa, där vi tittade på tv och spelade lego på Wii.

Men nu ska jag springa ut och starta bastun, tjollahejsan

Inga kommentarer: