13 februari 2010

Jag är prinsessan happy birthday

Gårdagen var en lyckad dag, måste jag säga.
Bortsett från att det är minusgrader i skolan, att man inte får äta fören man darrar i hela kroppen och att chicken nuggetsen är slut när vi äntligen får äta.
vad gör man?
Ringde och sjöng lite för Oskar runt 8, som faktiskt fyllde 18 år igår!
Skolan rullade på som vanligt därefter.
Väl hemma stressade jag järnet för att få all mat och efterrätt klart innan tjejerna skulle komma. det var tacopaj jag skulle laga
Men jag hann trotsallt!
Så när vi kom hem till mig, så åt vi, och jag fick några underbara presenter! En kokbok för kära, ett presentkort på IKEA och lite godis.
Helt underbart och verkligen ett stort tack för det!!
kvällen fortsatte med en massa prat och en massa the studio-bilder! hehe.
Emmie kom ihåg efterrätten jag hade lovat och jag gjorde den redo, stylad chokladpudding i alla dess former.
runt halv 11 åkte dom hem, och då ringde oskar.
spontant packade jag ihop alla mina saker för helgen och gav mig ut i snöyran.
tåget blev 1 timme sent, och det är ju helt underbart att stå och frysa ihjäl helt ensam mitt i stan när det kryllar av läskiga folk i stan.
Men jag får väl helt enkelt skylla mig själv.
Jag kom trotsallt fram efter ett tag, och jag visste att jag inte skulle ge mig.
Det är alltid värt att få några timmar extra med oskar.

Idag är det kalas som gäller!
Jag hör av mig mer om det sen!

Inga kommentarer: