16 januari 2010

Jorden anropar

Här sitter jag i familjen Hansens hus, i Oskar Hansens rum och har något konstigt i ögat.
Det är så att Oskar och jag har haft kuddkrig, och nu har jag något stenliknande i mitt öga.
Vet dock inte om det ser ut som en sten eftersom jag inte sett hur det ser ut, men det känns så, vilket fall.

Idag har vi varit i varuhuset som gör mig helt exalterad, IKEA.
Alltid samma förväntan, alltid samma fantasi, alltid samma entusiasm, får jag när jag är där.
Jo jag gillar det, det måste jag ju säga!
Så idag har jag köpt en spotlight-lampa, lite klistermönster och batterier.
Oskar handlade doftljus som vanligt.

Ikväll ska vi äta Tacos, och det är ju underbart gott, inte sant?

Någon gång i mitt liv, ska jag börja lägga upp bilder på bloggen också, men det får bli någon annan gång, för man måste ha bilder för det.

Förövrigt behöver jag en hårddisk till min lilla rosa dator, för den börjar redan bli slö, jag tar ju ganska många bilder ni vet..
Någon som vill sponsra mig till en bra sådan, kan bara säga till, det uppskattar jag!

Inga kommentarer: