14 december 2009

snart är det lördag igen

jag ska säga att jag har haft en underbar helg denna veckan.

I fredags lubbade jag till konserthuset för att se första föreställningen av lucian.
Jag hann, konstigt nog, och det är jag glad för.
Jag måste säg att grejen med att lucian sitter på en stol brevid var allmänt skumt, och att Göran fick en sololåt var också oväntat, jag menar, borde inte kören komma in någon gång?

Sen var jag ledig från skolan resten av dagen, för då var det kyrkhultslucian som var i fokus.
Lussade runt på ålderdomshemmet i kyrkhult, och åkte sen in till olofström och fortsatte där.
Åt Pizza på toddez och fick ännu mer presenter. Helt galet vad pengar dom lägger på oss egentligen.
Lussade för PRO, och det är verkligen underbart att se alla de gamlas minner, dom älskar verkligen sådana här saker!

Sist med inte minst så lussade vi på maxi, det var en upplevelse för sig, men vi spred verkligen glädje mellan hyllorna.
Jag gillar verkligen lussegänget, och kommer faktiskt sakna det hela lite.
Jag menar, tack vare det, så sågs vi igen likosm.

Därefter åkte jag hem till Oskar och stannade till måndag morgon.
I lördags var vi runt i stan och letade julklappar och jag fick uppleva lagerhaus vackra kollektion ;) höhö.
Men gud vad halsen gör ont.
I söndags var det lucia, och vi åt lussebullar till frukost.
resten av den dagen gick åt av tv-spel, oskar och jag har startat en tävling, och jag vinner, såklart.

Men halsen är inte i topp, och nu är jag riktigt riktigt hes.
Jag hoppas på att kunna prata imorgon, för då ska jag iaf till skolan.
Matteprov på onsdag som jag inte fått en enda genomgång på, det kommer nog gå suveränt skulle jag tro.. pfft.

Dessutom måste jag börja packa, för snart åker jag till Idre!!
det ska bli så sjukt spännande, och gud vilken träningsvärk jag kommer få..

1 kommentar:

mirandaaaaaaaaa sa...

krya på dig! ;) lucian var jättesjuk det var därför hon satt ner och inte sjöng, hoho