19 december 2009

show must go on

det är en nervös Jenny som sitter framför datorn denna tidiga eftermiddag.
Patrik och jag sitter på x2000 påväg till Stockholm, och jag är den enda "vuxna" i sällskapet, och det är jag som ska ha koll på allt.
Visseligen känner jag att jag har någolunda koll, men det är ändå skrämmande på något vis.
jag menar, såhär långt hjag aldrig åkt utan en riktig vuxen.
Men klarar jag detta, ska jag klara att åka skidor i en vecka också.
Hoppas allt går vägen.
Och vare sig Kissie säger att Idre är för dom som inte har råd att åka till åre, så tycker jag att hon kan ta sig i stjärten, för i idre finns det en underbar syster som väntar på en, och att jag kommer har en sån jävla rolig vecka.
Dessutom kan inte kissie redigiera bilder, GUD VAD JAG ÄLSKAR ATT TRYCKA NER BAJSKISSIE!


Show must go on?
Joo, det var så det var.
Hade ju avslutningskonsert igår och mitt i Bella Notte får jag näsblod och min enda tanke är " tjena vad snorig jag blev plötsligt!!
när jag kände blodsmaken i munnen insåg jag att detta inte var någon vanlig snorattack utan det var bara att springa ut från scenen och rädda mig själv och anda från mitt rinnane blodflöde!
Men det gick bra, med två tandköttstorkare i näsan var jag lycklig och sjöng glatt med i tusen juleljus.
Det var en spännande avslutning.

Jag dokumenterar det mesta som händer med kameran, så bilder kommer komma upp lite här, men framförallt på facebook, så vill ni se hur jag har det, får ni hålla utkik lite överallt!

Nu ska jag smaska på mandarin !
Pusspuss

1 kommentar:

FasterA sa...

Klart du fixar tågresan! Du har ju en erfaren tågåkare vid din sida:-)
Och Idre är bäst för där finns Anna o Mats! Och Anna kommer att lära dig åka skidor i ett nafs och sen kommer du vara kung i backen! Jag är bara liiiite avundsjuk....
Kram på dej och hälsa alla jag känner och ha en toppenvecka!