21 december 2009

när hjärnan vill mer än kroppen

Idag har jag gett mig på påtok för svåra backar, så nu får jag sitta här med min onda tumme och skämmas, den är ordentligt stukad, och skriker av smärta så fort jag rör den en millimeter.

Men jag har haft en bra dag, en underbar dag faktiskt!
Vädret har varit underbart med massa sol och underbar snö.
men pågrund av den oanvändbara tummen åkte jag hem lite tidigare idag.
Ringde Oskar och fick i mig lite mat.
Sen gick Patrik och jag vidare till PernillaWiberg hotellet, där storasyster anna jobbar och drack varm choklad och hade det mysigt.
förflyttade oss sen till Afterskin och fick gratismössor, gratis dricka och lite smått och gott.
Jaa vi har det bra här!!

Hampus ägde afterskin, såklart med sin charm!
Vilken kille.
Ska även tillägga att en där sa " skön unge du har" till mig, så nu är jag inte bara Hampus tillfälliga storasyster, utan även hans mamma..

2 kommentarer:

mirre sa...

haha spännande att du är både mamma och storasyster, lite speciellt.

Andreas I sa...

Jag sa ju att du skulle ta det lugnt ;) hahaha mamma jenny :P