26 december 2009

hemresan som kommer ta 18 timmar

Nej gott folk, jag sitter inte i Australien och ska åka hem idag.
jag sitter i Dalarna och ska åka hem.
Galet att det kan ta så långt tid, men det gör det, och det finns inget att göra åt det.
Nu har jag iaf handlat färdkost och ligger i storasysters soffa och halvsover som resten av stugan redan gör.
det är tungt att arbeta!

Så jag kommer alltså hem imorgon, och underbara mamma ska lämna mina nycklar i kristianstad, så ska vi umgås och ha det lite mysigt innan jag åker till Oskar och ÄNTLIGEN få träffa honom.
Det är verkligen hemskt att sakna någon så mycket att man får ont i magen och vaknar mitt i nätterna och är ledsen över det.
Oskar Hansen, du är så bra älsklingen min!

1 kommentar:

Hansen sa...

äsch då, jag gör mitt bästa för att du ska vara glad och må bra:)

vi ses snart <3