26 december 2009

Antreski tipsar, Jenny lyder

Antreski gav mig de lysande tipset att titta ut genom fönstret och se om jag ser platser och annat som påminner mig om bra och dåliga saker från min barndom, och saker jag känner igen och annat.
Så det tänker jag göra, typ.
Grejen är den att redan nu är det halvsvart ute och jag ska åka hela natten, så att se något genom fönstret hela resan kommer bli helt omöjligt.
däremot kan jag ju titta mig runt på bussarna och tågen och se om något där kan påminna mig om saker!
Jag tyckte iaf att Antreskis fina ide ska få en chans och jag tror att det kan bli riktigt bra!


det kommer nog bli en hel del nya inlägg ikväll/Natt.

Första grejen jag fick syn på var något jag aldrig fick se i min barndom, och det var faktiskt första gången i mitt liv jag fick se det, en " varning-för-snöskooter"-skylt.

Jag tänker också påpecka att alla ungdomar sitter längst bak i bussen, och ALLA har en dator framför sig. Jaa, vart ska denna generationen ta vägen.
Hej hopp nu ska jag stoppa ner datorn i lilla väskan igen och hålla utkick efter intressanta saker att konstatera!

Inga kommentarer: