25 juli 2009

Ugglas Revy


Slutresulatet av Magnus Ugglas tv-serie " Vafan är min revy".
En show som innehåller Hits, Humor, dans och lite naket.
Var ska man börja?
mina förväntningar på denna revy var väldigt höga eftersom folk sagt att den varit suverän.
jag ska inte vara den första att klaga iaf! Om jag skulle säga något var det att dekoren var skitful och att ljudet var för högt i två låtar.
Men det var verkligen en show som innehöll det mesta.
Dans, Sång, dialog, humor, viga kvinnor, allsång och lokala skämt.
Magnus och gänget har verkligen gjort ett bra jobb!


för er som inte sätt den ännu tycker jag verkligen ska ta sig i kragen och gå in på ticnet och beställa en biljett! ni kommer inte ångra er, den är värd varenda krona.

Tack pappa för att jag fick tillbringa denna fina kväll tillsammans med dig, ensam

Inga kommentarer: