12 juli 2009

Tivolirock, var ett riktigt röj

Verkligen tummen upp för årets upplaga av tivolirock!

Partaj, gott folk, go musik i en härlig blandning gör mig glad!
Flera framträdanden var helt fantastiska, favoriterna blir bob hund och The sounds.
Bullet, Lillasyster och dead by April är även dom kanon, men svåra att dansa till.
vi klappa takten, vi klappa takten, vi klappar takten, vi tappar takten
Vilken underbar dag/kväll/natt det blev!
Jag är inget annat än glad att jag hängde på!

Jag älskar min bror som är fantastisk i alla lägen

Och så pinglorna såklart

3 kommentarer:

räbbä-kä sa...

wi are ganskaa coowla wi :D

lotta/olinda på bilden. sa...

JÄTTELYCKAT ! du är världens bäztä dänzparter baby, och han tjockisen framför oss. MYCKET TREVLIG KVÄLL

gillar att räbbä-kä använder sitt nya namn. hihi.

DU ÄR BÄST JENSAN

miiii sa...

det var göööööööööööött