14 juli 2009

Ikea och trevligt sällskap

Så förkortar jag min dag
Vaknade av att jag fick ett sms av pappa " Jenny, du verkar död i din säng, men vi åker iaf till Ikea nu, ring när du vaknat". Ikea? tänkte jag så fort jag läste det, det hade varit en härlig upplevelse denna dagen!
Jag skyndade mig att slänga på lite kläder och fräschade till mig på 5 min, och sen satt jag i bilen med ett äpple i handen som blev min frukost.
Framme i älmhult hittade jag en del, Ett nytt fantastiskt överkast till min fina säng, en fylla, två korgar, datorunderlägg, rullgardin och en kudde med täcke i.
Ikea är ett praktiskt ställe där man äter goda köttbullar.
När vi kom hem satte jag igång att städa mitt rum och fixa och dona. Åh så fint det blivit!
Sen fick jag ett sms av Therese som undrade om jag ville umgås med dom ikväll.
Klart jag ville det, och eftersom jag inte hade något annat för mig gjorde jag mig klar.
Ingegerd och c.o kom och hälsade på en snabbis och hon skjutsade mig till Galningarna i Månasken.
Pratade en del, åt korv och kollade på film.
Jag tycker så mycket om er alla familjen Bengtsson!

Nu är jag hemma igen, och nu ska jag snart sova.
Tack för en fin kväll!

Inga kommentarer: