22 juni 2009

What a day

Mamma lyste idag, Det är skönt att se och jag kände mig tvungen att meddela detta för de som undrar hur läget är.
Det strålar livsglädje i hennes ögon.


Dagens stjärna, eller i detta fallet stjärnor blir Lotta, Marita och Wynona som gav mig ett fint sällskap enda till Malmö. Ni slutar ju aldrig prata ni tre.

Att cykla mitt i natten var det bästa jag gjort på länge. Äntligen luft, äntligen frihet och äntligen fick jag träffa min kära kompis Helge älg igen. Det var längesen han hälsade på mig. Men idag var han framme, stod mitt på cykelvägen, och pågrund att jag inte har världens bästa lyse på cykeln var det nära att jag cyklade på honom. Helge, du får allt ta det lite försiktigt när du går över vägen!!

Imorgon kommer Sarah och Emelie hit, mums på er

1 kommentar:

FasterA sa...

Åh va kul Jenny! Både att träffa mamma som mår bra o Helge.
Men snart vill vi också träffa dej...
Vi har massor av alla sakerna du är överkänslig mot här, men vi kan skapa en frizon för dej bara du kommer hit:-)
P&K from Attanas