12 juni 2009

Tack och adjö

Nu har jag äntligen sommarlov och det känns både hemskt och fantastiskt.
Jag bor 6 mil från väldens finaste klass, och det kostar 5000 kr att åka en enkel resa.
lite överdrivning där Jenny Karlsson, så kan man tänka, men det känns så i mitt huvud för tillfället.
det som känns fantastiskt är att jag nu ska slippa att stressa och SLIPPA åka till kristianstad varje dag.
Livet är verkligen en stor fet dubbelmoral som gör en knäpp.

Jag tänker tacka och säga adjö till bloggen ett tag, eftersom att jag aldrig skriver något intressant, vilket gör att jag tappar läsare.
Kanske kommer jag tillbaka igen, det tror jag att jag gör, och då får vi hoppas på att jag har ett lite mer intressant liv.

NU ÄR JAG EN SOMMARPAUS-ES2A:are
sug länge och hårt

3 kommentarer:

annakarlsson sa...

dumma du - bloggen är ju skitbra! Älskar din blogg syster, det är det ointresanta som gör den värd att läsa! SLUTA upp med sånna dumheter! föresten saknar jag dig!

Faster A sa...

Å jag läser alltid din blogg oavsett. Precis som Anna säger är det de ointressanta inläggen som gör bloggen.
Fortsätt BLOGGA!!!
O jag saknar dej också
Puss

Feffs sa...

JAG LÄSER och jag tappar också väldigt mkt läsare, men det verkar vara för att jag glömmer skriva ibland, allting är en stor dubbelmoral precis som du säger! Jag kommer sakna dig hela lovet typ och jag hoppas på att vi ses <3