17 juni 2009

Funderare..

Japp, jag har tagit en liten funderare och har förstått att jag faktiskt måste blogga.
Jag har så mycket jag vill berätta och jag klarar inte av att hålla det inom mig.
Därför har jag idag bestämt mig att ta tag i kragen och fortsätta blogga.
Tack er som fortfarande läser min oftast onödiga blogg.

Dessutom vill jag ju att mina kära ES:are ska ha lite koll på vad jag hittar på, vi kommer troligen inte träffas megaofta nu under lovet nämligen.
Det sista jag vill tillägga är att jag måste köpa en almanacka och att jag jättegärna vill att ni ska höra av mig till mig när ni vill ses, för jag vill alltid ses förstår ni!

ööh..
Jaa, det var väl det
Hoppas ni alla har det bra runt om i sverige, och att ni har lika fint väder hemma som i Karlskrona, för det är här jag befinner mig just nu.

CiaoCiao

3 kommentarer:

Feffs sa...

Jag vill jätte gärna ses, men det är lite svårt med tanke på att jag kommer vara borta jätte mkt de kommande veckorna! men du kan ju alltid komma ner under Kristianstad dagarna! jag är här de första fem dagarna, så hinner vi nog ses :) det hade vart superduper iaf! puss på dig <3

beccs sa...

mumms på att vi ses på fredag !!!:D wiiii! och du får jättegärna åka till mig på torsdag med om du vill och inte har något för dig :D hihiihhi :D för jag saknar dig redan !!! och jag är jätte över trött just nu !!! hehe!

miranda sa...

vi ses iaf den 14 :D och sen kanske på krsistianstadsdagarna om du kommer ner! :D:D