1 maj 2009

Som pappa säger..

Världen är liten!
träffade en kille på en grillfest i Svängsta, kände verkligen igen honom men kunde inte plasera, precis på samma sätt som jag alltid känner med människor.
När vi träffades igen, kom jag på att han åker tåget till Karlshamn från Bromölla, och att jag då sett honom ett antal gånger, och därför kände igen honom. Jag trodde det var lösningen på igenkännandet. Men nejdå.
Jesper känner Bias och Terese, mina två barndomskompisar som var de enda jag umgicks med när jag var mindre, vilket jag faktiskt brukar sakna.
Jespers pappa heter Jörgen, jobbar i olofström och vet allt om min mamma tydligen.
Jag vet vem jörgen är, och har träffat Jesper när jag var liten.
Jörgen är Lasses bror, Lasses fru, Malle är min mormors "sambo", svens nästan dotter skulle man kunna säga.


Är inte världen liten så säg..

Inga kommentarer: