1 maj 2009

första maj

Halledaa, nu är det den 1 maj, och det är 12/11 dagar till jag fyller år. Helt sjukt vad tiden gått snabbt!
Igår var det Valborg, och åkte hem till Ola direkt efter skolan. Vi pratade en massa, gick till maxi och lekte på ekeryd.
På kvällen gick vi till Björn på fest, och det var himla trevligt bortsett från att en kille ´verkligen är förmycket.
eftersom jag inte hade någon skjuts fören sent, så åkte jag hem till Emma, så himla skönt att prata med dig, du är verkligen underbar människa!
Åkte hem runt 3, och jag var kalastrött.

När jag vaknade så var det sol, och jag är lycklig!
Jag har börjat skissa på min dress till festen! :)
Behöver köpa lite tyger och sånt, så kommer det att bli kanon.

Senare idag ska jag till Emil och städa och fixa.
Imorgon är det kalas!

1 kommentar:

emma sa...

tack för igår, det var så skönt att prata! Du är underbar <33