14 mars 2009

trettonde Mars

Ännu en gång är det fredagen den 13, och ännu en gång har det inte märkts någonting.
solektionen kändes rätt onödig idag, vi gjorde inte speciellt mycket, men jag ska iaf skriva en analys om skolskjutning.
40 min rast då vi gick fram och tillbaka till Lilla kiosken, han som jobbar där tycker verkligen om oss!
Träffade pär, och jag blev rädd när jag såg honom, trodde att han skulle döda mig och Felicia, Men det gjorde han inte, och tur är väl det! Helt galet att man kan få såna skuldkänslor för en sån sak, Men Örjan är inte rolig..
Anne var stolt över oss på ensemblen idag tillochmed! klarade en hel låt, och gick igenom alla andra, bra jobbat!
Matmatmat, jag har kommit på att jag älskar fil med flingor!
Gick himla bra på matten idag också, Miranda och jag är himla duktiga!
trodde att vi slutade där efter och var beredd på att gå hem, men vi hade visst svenska också, hade jag helt glömt.
Läste en Novell och skulle komma på ett eget slut. Benjamins slut var kul och helt orealistiskt. Även Olivia lyckades skapa ett kanonslut!
Sen var dagen slut, och jag velade om jag skulle stanna kvar i stan en timme eller om jag skulle gå till tåget. Gick lite snabbt igenom HM och kom framtill att jag skulle ta tåget iaf.
Maj ringde mig när jag satt på bussen och ville att jag skulle sjunga åt henne, och visst kan jag det!
Väl hemma tittade jag lite när pojkarna spelade tv-spel, åt mat, och sen satt jag i två timmar och gjorde alla uppgifter i matten som vi varit tvungna att hoppa över.
Gjorde ingenting speciellt på kvällen, kollade på Så ska det låta och let´s dance, och sen somnade jag.
En himla rolig fredag måste jag säga..

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAR DU FÅTT LÄGENHETEN?? :D

JennyKarlsson sa...

inget svar än tyvärr...

Anonym sa...

själv ska jag börja med matten nu...

Anonym sa...

Mina slut är alltid jätte bra.